sarptunamiz Merhaba arkadaşlar, Doktorum haftaya salı günü 38+0 olunca spinal anestezi ile oğluma kavuşacağımı söyledi. İnşallah hayırla sağlıcakla gelir. Son 2 gündür aşırı karın sertleşmesi yaşıyorum. Başka bir ağrım yok belki de sancıyı hissedemiyorum. Bu durum normal mi?
gozdekrks sarptunamiz bende 36+3 hep sert cok karnim ama.sancim cikmiyor 😔🤒 karnimi sert hissediyorum kaskati hep belli noktalarda bazen daha sertlik oluyor
gozdekrks sarptunamiz sağlıkla bir kavuşsak stresten artik birsey olacak diye bebeğe korkudan napacagimi sasirdim. Son dönemler daha zormuş
Masmavim sarptunamiz canm özele mi gidiyorsun . 38+0 da sezeryan oluyorsun isteğe bağlı mi..bende özele gidiyorum doktorum 38 içinde sezeryan yaparım dedi..normal doğumdn korkuyorum
Elif05_ sarptunamiz Normal bende aynıyım spinal anestezi olcam ama durabildigi kadar duracak bakalım benimde aynı yani çok kasılma çıktı
sarptunamiz gozdekrks Evet önceden meyve yiyince hareket ederdi. Şimdi ne yersem yiyeyim anlık hareket ediyor yine karnım sertleşiyor. Tek bir noktada toplansa tedirgin olmam da.
sarptunamiz Masmavim Evet canım özele gidiyorum. Biraz zor günler geçirdiğim için normal doğumu bekleyemeyeğiz. Çok şükür gelişimi de 2 hafta ilerideymiş. Sizin durumunuz nasıl ?
Kygll-6 Aynı durum bendede var sertleşme doktor normal dedi ama yiende insan tedirginim bugün gittim döndüğü için kasılma dedi bitir ama hafta geçince normal kabule diliyor çok ağrı şeklinde olursa yinede doktoruna danış cnm
sarptunamiz Kygll-6 Çok teşekkür ederim yarın kontrole gideyim. Ağrı yok ama karın sertleşmesi yüzünden nefes almakta zorlanıyorum. İnşallah normaldir. ☘
Masmavim sarptunamiz bende özele gidiyorum..benimde mantar enfeksyonu ve idara yolu enfeksiyonu çok zorluyor.ondan dolayı hemen sezeryan olmak istiyorum ☺️ normal doğum istemiyorum..36+5 günlüğüm.. bebeğimin gelişimi sağlık durumu gayet iyi
sarptunamiz Elif05_ En son ne zaman kontrole gittiniz ? Ben cuma günü de kontrole gitmiştim, sancılar normal demişti. Ama 2 gündür zorlanıyorum.
Elif05_ sarptunamiz pazartesi gittim benim bayağı sancim çıktı ama ben hissetmiyorum şuana kadar bisey olmadı çok şükür bekleyecek sanirjm bebeğim
geucy Benim de karnım genel olarak çok sert ama doktor bir sıkıntı görmedi. Bebişler daralıyor artık, yorulunca vs de etkileniyorlar. Canınızı sıkmayın 🤍
sarptunamiz Az önce kontrolden geldim. Bebek 4 günde göbek çevresinden kilo almış. Hareketlerinin de az olduğunu söyledim. Cuma günü tekrar kontrol edecek. Nst istedi. Hayırlısı bakalım ☘