neslihanszn 15+3 hamileyim ve bugün cinsiyet öğrenmek için doktora gittim ve kızımızın olucanı öğrendim doktor %100 dedi 🙏 değişme olasılığı varmı bilmiyorum sizler bu haftalardamı öğrendiniz yada değişen oldumu?
seda_94 neslihanszn canım bende 16+6 da bacak arasında çıkıntı görmüyorum dedi kız yani bende değişmesin istiyorum değişmezler insh bence
prensveprensesannesii 15 kesin oluyor bana 12. Haftada erkeğe benziyor dedi doktorum 15 te kız dedi şuan 24 haftadayım