Ttttkkkkk Kızlarr göğüs pompası kullanan var mı memnun kalanlar ne marka aldınız , baby plus almayı düşünüyorum elektrikli sizin düşünceleriniz neler
Zeynepp97 Ttttkkkkk Bende Baby plus aldım e bebek de ki çalışan da önerdi bayada memnun kalan vardı bende diğerlerine gereksiz o kadar para vermeye gerek duymadım açıkçası 😂
ebruu19 Ttttkkkkk ben baby plus aldım 3 yıl önce..ben ablam kullandı şuan hala kullanıyor ablam canavar gibi çalışıyor..ben tekli olanı almıştım çok da memnunum.. diğerlerine o kadar para vermeye hiç gerek yok yani
Ttttkkkkk Melos12 bana da hem fiyat açısından hemde kullanış açısından önerildi ama emin olamadımm inşallah güzel çıkar sizinki
Ttttkkkkk Zeynepp97 E bebek kendi sitesinde de yorumları güzel umarım iyidir ya bende ondan alıcam çekim gücü çok önemli
ebruu19 Ttttkkkkk Çekim gücü gerçekten önemli kullanınca anlıcaksınız 😂 sanki memeyi söküp alacak gibi çekiyor
eslemsi ebruu19 e bebekte mi bu dediginiz pompa bende alicam elektrikli ikili lazim ilk kizimi emziremedjm hep sagdim bundada oyle olursa diye hazirlikli olayim dedim. Napsam ne alsam cok kararsizim
elaweannesi ebruu19 baby plus ebebek kendi ürünü elektrikli olan mı dediğiniz tekli çiftli fark eder mi memnun kaldınız yani öyle mi bende bu ara araştırıyorumda
Ttttkkkkk Fiyat olarak da genel irtiba daha uygun bide kızlar ayın 18 inde indirim var ondan alcam kaçırmayın tekli olan şu an 300 250 ye düşecek sanırım
elaweannesi ebruu19 tşk ederim madem kullanıp memnun kaldınız indirimede girecek bundan alırım gibi Philips awent düşündüm ama 2000₺ ye yakın pahalı geldi
elaweannesi ebruu19 tşk ederim yapabilirim heralde dimi bide biberon we emziğimi weriyor görsel öyle sankide ben gerçi awent kadında cam büyük küçük
elaweannesi Ttttkkkkk bilmem ki işte ben Sezeryan düşünüyorum we ilk gün bebeğim süt gelmezse içemezse sağıp buzluğa atayım diye istiyorum banka ne amaçla olur bilemedim🙈hani çalışmıyorum normalde saklamak için değil