Elifela Haberlerde normal Doğum ücretini özel hastanede ücretsiz olacak diye söylenti olmuştu yürürlüğe girdimi acaba bilgisi olan varmı kızlar 🤗
KezibanUan Elifela arkadaşlarım doğum yapıyo canımm malesef hepsinden ücret aldılar ne indirim var nede yasa yürürlükte 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Pelinsu Elifela hastahanenin insiyatifine kalmış bisey örneğin asgari ücret gibi ister agi dahil 1600tl verir şirket çalışanına isterse 1600tl +agi verir 😁😁😁😁 devlet yapmış ama özel hastahaneler ister uygular ister uygulamaz yani 😊😊
Nezahat Elifela zannetmiyorum yürürlüğe gireceğini zaten böyle bi durumda hiç kimse devlete gitmez ve özelinde devletten farkı olmaz
Esmagnc Devlet hastanesi acil olarak sevk ederse özelde normal doğum ücretsiz oluyor canım .Hiç bir devlet hastanesine özele sevk etmez😇Her zaman ki gibi boş haber 😂Umutlanmayalım yani😇
Seda_Kptn Elifela analık hakkı yasası sebebiyle özel de doğuma para vermeme hakkına sahipsiniz kızlar
AyseFahriYalcn Bana sorarsan bedava olmasın ne farkı kalacak ozaman devletten para vermek istemeyen zaten devlette yapiyor