Gunes00mavi o konuda bilgim yok canım. Benim şeker yüklemesi yüksek çıktı. Sonra evde takip et dedi doktorum. Değerim düşük çıkmıştı birkaçkere. O zaman söylemişti 3 saatten fazla aç kalmışsın diye. Sende evde takip et canım 1 hafta boyunca. Günde 7 kere. Sabah aç tok, öğlen akşam aynı şekilde. Değerlerin ozaman net anlaşılır