VeraRi19 Ben istesem de yapamıyorum artık. Benimde 3 yaşında oğlum var oğlumda doğurana kadar çalıştım cam,kapı hiç dinlemez temizlerdim hiçte ağırlaşmadım. Bunda ikizlere hamileyim daha 18 haftalıklar şimdiden ağırlaştım ağrımayan yerim yok yapamıyorum. Baktım kendimi zorlayarak kendime eziyet ediyorum bıraktım bende. Günlük işlerimi yavaş yavaş yapıyorum, dip köşe temizliğe de yardımcı abla geliyor sağolsun. Sadece günlük iş yapınca bile kalça ağrım dan yuruyemiyorum. Çok yoruluyorsaniz bosverin bir gün yaparsınız bir gün pis kalır ev işi zaten hiç bitmez.