Merhaba, yeni hamileyim. Son adet tarihime göre hesap yapıyordum. İlk ultrasona göre 4 gün geriden geldiğini öğrendim. Hesabımı ve takibimi ona göre yaptım. Dün tekrar doktora gittim. Bu seferde yapılan hesaptan 1 gün ileri olduğunu öğrendim. Bu hep böyle değişiklik mi gösterecek? 😁