Hıc dert etmeyın Rabbımın vardır bı bıldıgı benımde 2 bucuk sene olmadı hemde hıc korunmadık sonra umudumu kaybettıgım an hamıle oldugumu ogrendım.
Rabbım once ımtıhan eder sonra nasıp eder Allaha guvenın ınsallah en kısa zamanda bu guzel duyguyu yasarsınız.😊