Deletedmom_289 Tugbaycsy kız gibş canım nub teorisine göre ama daha çok ufak belli olmaz 16. Haftayı bekle yine de
Deletedmom_289 Maysasu kız gibi canım benim bebeğim de kız aynı bu şekildeydi tamamen nub teorisi tabi belki daha değişir bilemem senin ki
Deletedmom_289 Ezgiezo nub teorisi canım ama tabii ki kesin olarak 16. Haftada belli olur doktor değiliz sadece bir iki basit yöntem internete yaz bak sende anlayacaksın
Merve098 @Mavistez https://resimyukle.io/r/s1Ry5kkQPK https://resimyukle.io/r/s1Ry5kkQPK https://resimyukle.io/r/s1Ry5kkQPK
Mavistez Deletedmom_289 https://www.hizliresim.com/f7mln3s doktor erkek dedi bize bellimi acaba 17 haftadayz normalde anlarım aslında ultrason görüntüsünden ama 🤦🏻♀️😬
Deletedmom_289 Mavistez valla doktor erkek demişse erkektir 😂 demek ki direkt görmüş organı şimdi kız dersem yalan söylemiş olurum sağlıkla gelsin bebiş 🙏
Deletedmom_289 Mavistez genelde ayrıntılı ultrasonda kesinleşiyor canım ama yanılma olacağını sanmıyorum benim ki kız 14.haftada belli oldu sonra hep öyle kaldı oysa ki erkek hissetmiştim hep 😂😑
Mavistez Deletedmom_289 bende iki kızımda 14 haftada net kız dediler değişmedi onlarda erkekmi acaba derdim kız oldu bu seferde supriz yumurta kaldım başka düşünmüyordum buda kızdır dedim erkekmis sağlıkla gelsinler inşallah
Mavistez Merve098 🤭🤭 benimde iki kızım var başka düşünmüyordum ama supriz oldu bu kesin kız dedim öyle hissediyordum doktor bakar bakmaz erkek bu dedi