Seyidemert Merhaba arkadaşlar kontroller için özele gidiyorum ama doğum için nereye gideceğim bilmiyorum. Kayıt yaptırmak için Ankara Şehir Hastanesi’ne gideceğim. Bu konuda doğumu nerde yaptınız Ankara çevresinde oturanlar.
ballimlerr2123 Seyidemert kendim GATA hastanesine gidiyorum fakat şehir hastanesinde doğum yapanlardan ve etrafımdakilerden duyduğum refakatçi alınmıyor. Sizin için refakatçi olmaması bir sorun teşkil etmiyorsa şehir hastanesine gidebilirsiniz.
Tugba006 Seyidemert şehir hastanesi refakatçı alıyor daha yeni arkadaşım doğum yaptı ve memnun kalmış tek kişilik odada kalmış ve ilgilenmişler . Benim ocakta doğumum orayı tercih edicem .
Jeatimo Seyidemert ballimlerr2123 daha bugün hastaneden mesaj geldi refakatçi kim kalacak diye ailemden 4 5 kişi şehir hastanesinde doğum yaptı bende orda kontrollüyüm herkes memnun kaldı sorun yaşamadık
Mom54544 Seyidemert Ben kontrolleri özelde yaptırıp doğuma şehir Hastanesi’ne gittim 2 3 kere nst ye gittim sonra da doğum için gittim memnun kaldım doğum ekibinden ne kadar poliklinik ten memnun olmasam da Fatma Salih e almaya çalış muayeneye gitmek için gerçekten çok iyi bı doktorumus ve sansimdan doğumda da o nobetciymis denk geldi iyi oldu
Seyidemert ballimlerr2123 İlk hamileliğim bu konuda hiçbir bilgim yok. Refakatçi gerekli oluyor illaki degil mi
Sedaa06_ ballimlerr2123 2 ay önce arkafasim dogum yaptı annesi kaldi yanında babayida aldilar yanlarına hatta hemsireler arayıp çağırmış dogum oldu gelebilirsin diye
Edahoso Seyidemert benim kuzenim şehir hastanesinde doğum yaptı pandemiden dolayı evet refakatçi almıyorlar ama zaten yeteri kadar ebeler hemşireler ilgili bu konuda. Ben de özele gidiyorum ama doğumu orda yapmayı düşünüyorum.
ballimlerr2123 Yeni sistemini bilemem benim bildiğim refakatçi yoktu bana göre önemli bir durum yalnız kalmak istemem çünkü hemşirelerle doktorlarla özel bir durumda yanımda sevdiğim birisi olsun isterim mutlaka
Mom54544 ballimlerr2123 2 ay 7 günlük kızım travay da serviste de annem yanımdaydı travay a aldıklarında anneme aşağıdan refakatçi kartı çıkarttır demişlerdi hemen gidip çıkarıp geri gelmişti annem doğum başlayana dek yanımdaydı.ki benim bildiğim yorumlardan gebe okuluna kayıt olmayana normal doğumda refakatçi almiyolar diyodu herkes ben normal doğum yaptım refakatçim de yanımdaydı hep
Deryaturan_06 Mom54544 kontrollere başka hastaneye gidiyorum doğum başlayınca sehir hastanesine gitsem alırlar mı aceba ya araştırdım da bise bulamadım
ballimlerr2123 Doğrudur arkadaşlar benim tanıdığım doğum yaptığında yoktu diyorum ben ayrıca uzak olduğu için tercihim değil evime yakın olan hastaneye gidiyorum ordan da memnunum herkesin kendi tercihi
ballimlerr2123 onhaziran daha henüz doğum yapmadım yapanlarla konuştum tek kişilik yada iki kişilik odalarda kaldıklarını söylediler şuanlık doktorlardan da memnunum
Ysmnkb123_ Seyidemert 25 gün oldu doğum yapalı şehir hastanesinde yaptım refakatçi alınıyor. Gebelik okulana kayıt olursanız zoomdan ders veriyorlar. Sancı esnasında da refakatçinz yanınızda oluyor doğumu tek kişilik oda da yaptım. Çok ilgililerdi hiç üzmeden özel hastane ilgisindeydiler doğumdan sonra yine tek kişilik odaya aldılar. Kesinlikle tavsiye ederim
Sultan_babur Ben ilk oglumda surekli golbasi hastanesine gittm suan 2hamileyim yine ayni yere gidiyorum