Kızlar Allah iziniyle şubat sonu Mart başı kızım doğucak isim olarak Ela’ya karar verdik ama ben Ahsen Ela istiyorum şimdi benim görümcemin gelini 6 ay önce doğum yapmıştı Ahsen Zeynep koymuş bende koymaktan vazgeçtim ama içimde kalıcak birde artık herkes kıskandı diye yorumlar olmuş vazgeçesimde yok siz olsanız koyarmıydınız