1234456789 Arkadaşlar 8 haftalık gebeyim bir haftadır şiddet li bir şekilde kasık ağrısı çekiyorum sizce normal mi bebeğime bı zarar ı varmı 😢
ikianne canım kasık agrısı normal kanaman yoksa korkma yat dinlen ayaklarını dik baktın bas edemiyorsun bi doktora git gözük baksın sana bebegin sağlıklımı diye ama içini rahat tut dua oku
Arven Büyüyen bebeğiniz için rahminiz ve vücudunuz hazırlanıyor o yüzden kanamanız yoksa gayet normal aynı sıkıntıyı bende yaşadım
1234456789 Kanamam yok çok şükür doktorum bebeğin sağlık li olduğunu söyledi Pazartesi günü gitmiştim ama işte ağrılar korkuyor biraz umarım iyi olur teşekür ederim ♥