Kızlar ben safra kesemi aldirdim (taş vardi). 11. haftaligiz. Asiri mide gazım, bazen hazımsızlık ve sag tarafimda, sanki safra tarafi gibi, bir agri, batma, gaz sıkıştırması gibi belirtiler var. Aranizda safra kesesi olmadan hamilelik yasayan var mi? Ben buna bagliyorum ama baska fikirleri olan varsa yazabilir mi??