Busrabusra33 Kizlar sizinde maden suyu içince bebiş daha mı fazla hareket ediyor benimki içince sanki bi tık fazla hareket ediyo acaba neden oluyo
blueberyy00 Busrabusra33 Onu bilmiyorum düzenli içip test edemedim ama limon yiyince benim kız coşuyor içerde ya çok seviyor ya anne eziyet misin napiyorsun bu ne ekşi ekşi diyor 😂😂
Busrabusra33 Esmaonur benimde hareketleri artiyo sanki seviyomu yararlı mı merak ediyorm acaba neden🙂
Esmaonur Busrabusra33 yararlı tabi. Doktorum magnezyum ilacı vermişti, istersen onun yerine sade soda da içebilirsin demişti. Her gün bir tane içiyorum ben vucüt ağrıları olmuyor 🥰
Acemianne__ zeysena_ zararı var mı bilmiyorum ama faydası yok diye biliyorum soda değil de maden suyu faydalıymış
Evrim1906 Mervecntr tam tersi canım o doğal asit doğal mineral yani ablamın bebeğinin kilosu biraz düşüktü doktor günlük 1 tane maden suyu iç demişti
Mutti Kızlar karnımı açıp üstüne hafif bişey koyuyorum mesela tlfn kabı pıt pıt atıyo kap zıplatıyor bu bebişin kalp atışı olabilir mi bunu deneyen var mı
fenperest Mutti benimkide emniyet kemerini pijama lastigini falan surekli dürter. Sıkıntıya gelemiyolar sanırım 😊