Bende 28. Haftadayim ikinci gebeliğim. Doktor reçete yazdi ama bu iğne normal eczanelerde olmuyormuş eczacılar odasından alacakmısim. Doktorum eşim ve kendimin kimlik ve kan grubu kartları fotokopisiyle gitmem gerektigini söyledi. Var mı böyle birşey