Pogacayanak Kizlar merhaba Daha once de yazmistim buradaki her yazılan konuya da dahil oldum.19 haftalik bebegimin muayenede suyunun azaldığını öğrendim ve kabus gibi 1 hafta başladı baska doktorlar ayrıntılı ultrason vs cok şükür ki evet bir azalma var ama bebeğim saglikliydi bugün de amniosure testi yaptım normalde sinek isirmasinda canim acıyan ben evlat acısı korkusundan o acıya sesimi dahi çıkarmadım cok şükür o testimiz de guzel sonuçlandı kaçak devam etmiyor o arada doktorlar düşük yapacagimdan dahi bahsetti 1 haftada yaşlandım resmen şimdi yapacağımız sey bebeğimizin suyunu arttırmak Allah herkesin evladını bağışlasın daha görmeden sevdiren rabbime de şükürler olsun