prensesinannesi7 Kızlar son adet tarihim 16 Kasım mide bulantım çok fazlaydı idrar testi yaptım pozitif çıktı kan verdim HCG değeri 51 çıktı sizce bebek varmidir
Drn34 prensesinannesi7 2 gün sonra aynı yerde aynı saatte kan verin 2 kat yükselmesi gerekiyor inşallah gebesinizdir 🌸
Azra_Mom prensesinannesi7 beta 5 üstü değerde gebesin demektir sağlıklı gebelik olduğundan emin olmak içinse 2 günde 2 katına çıkmalı değerin
charlottececi prensesinannesi7 hayirli olsun 4+0 daha çok yeni. İnsallah degerleriniz katlanarak artar :)
Masalminik prensesinannesi7 ben de bulantı şikayetiyle gitmiştim beta 81 çıkmıştı. 1 hafta sonra testi yeniledik yükselme güzeldi ama bebek veya kese görünmedi ondan da bir hafta sonra hem keseyle bebeği gördük hem de kalbini dinledik :) sizin için de hayırlısı olsun inşallah 🙏
prensesinannesi7 HeyMomlove Bende felâket şekilde var şüphelenip yaptım testi ama olmaması sizin için daha iyi
HeyMomlove prensesinannesi7 benimde Adet tarihim 15 kasımdı hala olmadım ama hesaplanma nasıl oluyor bilmiyorum
HeyMomlove prensesinannesi7 ultrason da çıkar mı sizce sürekli aklımda 4 gün önce gittim pazartesi ultrason da çıkmadı ya korkuyorum
prensesinannesi7 HeyMomlove bence daha çıkmaz bende o yüzden girmiyorum 5 hafta olmadan gözükmez hatta bazen 6 da bile görülüyor
prensesinannesi7 prensesinannesi7 HeyMomlove benim kızım 5 haftalıkken doktor bu boş gebelik diye alcakti hemen doktor değiştirdim başka doktora gittim o doktor 7 haftaya kadar süresi var demişti bir hafta sonra tekrar gittiğimde gözükmüstu bebeğim
Burcumm prensesinannesi7 hayırlısı olsun canım bende 50.04 ile öğrendim Rabbım sağlıklı sıhhatli hayırlı bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin