ByzM
Bende bazen dayanamayacak seviyeye geliyorum ayıptır söylemesi öyle açıklığa bilirim domalma pozisyonuna girerek sancıları karşılıyorum bana iyi geliyor ben 38+3 haftalık hamileyim zerre açılmam yok doktorda evet sancıların ve kasılmaların var ama açılman yok biraz daha bekleyelim dedi yarın kontrolüm var bakalım tekrar muayene edecek ben allahım izin verirse riskli olmayacaksa eğer kesinlikle normal doğumu deneyeceğim çok istiyorum çünkü gerekirse suni sancıyla başlatacak ama genede normal doğum istiyorum birde ilkgebeliğim olduğu için doktor ilk gebeliğin olduğu için biraz açılma olması uzun sürebilir dedi ben genede normal doğum istiyorum deliyim galiba 😂 ama İnan hiç korkmuyorum kendimi sürekli pozitif yöneltiyorum öyle düşünüyorum bana çok iyi geliyor sende öyle yap ben evde deli gibi hareketler yapıyorum açılma olsunda veya suyum gelsinde doğurayım diye ayıptır söylemesi hamile kaldığım günden belli hayla hergün ilişkiye giriyorum doktorum iyi geldiğini söyledi hiç isteksizlikte olmadı tam tersine daha çok istekli oldum haylada öyleyim doktorumda bir sakınca görmediği için haylada devam ediyorum eşimle cinsel birlikteliğe acayip bi enerjide var üzerimde doğum enerjisi derlermiş buna ne doğru bilemem şuan bile mesela dört gözle kocam eve gelsin diye bekliyorum tuhaf gerçekten 😂😂 eşim artık bana diyor ki sen iyice kudurdun bu hamilelik seni ne hale soktu gerçektende öyle ama mutluyum biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏❤️❤️❤️