Balkayarabia593 Hamiş anneler birşey soracam sabah lavaboya gittiğimde sümüğüm'sü bir akıntıyla beraber damar şeklinde kana benzer leke vardı sanki nişan mı acaba?
MucizemFK Balkayarabia593 Bende 40+1 oldum açılma için yaptığınız extra birşey oldu mu ? Sabrım klmadı sezeryan olmaktan korkuyorum ☺️🤦♀️
Adelyasule Meow teşekkür ederim ilk defa duydum da 🤦🏻♀️ Zamanla bizde öğreniyoruz ☺️ Bizim daha var o zamana
Balkayarabia593 Valla yapmama gerek kalmadı 🤣 bugün çatı muayenesi oldum şuanda kanamam ve sancılarım olmaya başladı 👼
Cesminaz Arkadaşlar dün bende çatı muayenesi oldum bugün peçeteye sümüksü baya yoğun jel gibi bişe geldi doktora sordum nişan başıdır o dedi sizce Doğum başlar mı 36+5 im 🙄