Edalvn  Adetime son üç gün kaldı ovülasyon testi yaptım bu sekilde cıktı . Bu sekilde hamilelik öğrenenler varmıs basına gelen var mı
bejanne00 Edalvn Daha önce ay içinde oldu ama yumurtlamanız değil mi? Hamilelikte LH değeri düşer diye biliyorum silik olduğunu görmüştüm
Edalvn bejanne00 yumurtlamam ayın 4 dünde oldu kuzum benim bildiğim suan cok silik cıkması lazım diğer gebeliğimide bu sekilde öğrenmiştim acıkcası ümitlendim
Edalvn bejanne00 askım işte daha üç gün var bilmiyorum ki adet günü yapim ya ay heyecanlandım biraz 😀
bejanne00 Edalvn Valla bende heyecanlandım ya 😂 inşallah güzel haberler alırsın. Bebişin kaç yaşında 😇
Edalvn bejanne00 aşkım bugün yine test yaptım daha koyu çıktı eşime soyledim bı iki gün bekleyelim net olsun dedi
Happysmom Edalvn ben adetime 10 gün kala silik çizgi görmüştüm canım farklı bi durum ama gerçekten basıma geldi yani normalde idrarda adet gününden sonra belli eder diyorlar ama benim bebisim çok erken cee dedi bana 😃gebesin gebe hadi gözün Aydın 😃
bejanne00 Edalvn Korkma kalbini ferah tut. Rabbim erteliyorsa güzelleştiriyordur belki seninde şimdi güzel haberin gelcek o kadar bekledin :) Sürekli zikir çek. Allahümme ya varis de hep dua et içinide ferah tut
Edalvn Happysmom agah kuzum ama ben ovulasyon testi yaptım gebelik testi yapmadım yinede bu duruma göre hamile gözkuyorum bakalım ins hamileyimdir
Esmanurr3 Hayırlı olsun kan versenizde ultrasonla görene kadar 2günde 1kan isticekler sürekli kan vermeyi sevmiyorsanız 5haftalık olunca gidin derim