Şuanda 32 haftalığım benimde tansiyonum dün yüksekti bugün ölçtük yüksek değil ayaklarım ellerim ve bazen göz kapaklarım şişiyor şuanda doktor riskdeyip duruyor başka açıklama yapmıyor bebeğinkapl atışı ve nst yapıldı sorun yok diyor idrar vericem ona göre karar vericem diyor siz kaç haftalıksınız