zeeynepp19 Hanımlar 30. Haftadayım grip oldum burnum sürekli ya tıkalı ya da akıyor boğazlarım çok hassaslaştı öksürükte var sizce nane limon mu içeyim ıhlamur mu hangisi daha cabuk düzeltir acaba. her akşam düzenli portakal mandalina yiyorum C vitamini olarak
Bkyya zeeynepp19 ıhlamur biraz daha etkili ama elma çayını da deneyebilirsin ben boğaz ağrımı onunla hafiflettim elmaları kaynatıp içiyorsun ıhlamurun içine de atıyordum elma tadı biraz kötü olabiliyor ama bende çabuk faydası oldu