beyah Çatı muayenesinden sonra eve geldim uyudum kalkınca kahverengi akıntı vardı nişan mı acaba doktorum alttan muayene sonrası olur dedi ama herkes nişan diyor bide sürekli devam ediyomu akıntı kanlı gibi benimki durdu bilenler yazsın lütfen
Civcivimm35 beyah nişan dediğin kahverengi su gibi mi acaba o nişan olmuyor. benimki sümüksü kanlı bşeydi
ipekveannesi beyah Nisan yoğun sümüksü akıntıyla gelen ufak bir kanamadır benimki pembemsiydi. Sizinki muhtemelen muayeneden kaynaklıdır
beyah Civcivimm35 kahverengi akıntı canım katıydı çok az bazılarının pembe bazılarının kahverengi oluyomuş
Civcivimm35 beyah katıysa nişandır o zaman canım gözün aydın 😊 bi nefeste kucağına al inşallah darısı bize 🥰
Civcivimm35 beyah kendini korkutma pozitif düşün evet acının en üst seviyelerini yaşıyoruz doğum sancılarında ama inan bebeği göğsüne koyduklarında her şey o anda sıfırlanıyor herkese nasip olsun çok güzel bir duygu 💙
beyah Jeatimo Evet canım muayeneden sonra oldu ama bu da nişan sayılıyormuş sanırım ben ilk defa muayene oldum hem canımı yaktı açılman yok falan dedi eve geldim bi baktım akıntı gelmiş öyle bakalım nolcak ,😊
papatya-123 Ben bilmiyorum ama okuduklarıma göre nişan bence de. Sürekli gelmek zorunda değildir ya rahat olun herkesinki aynı olmaz
beyah papatya-123 inşallah canım benim tek korkum elle muayene yapıcaklar yine hastaneye gidince çok acı çekmekten korkuyorum
Jeatimo beyah ZehraTurkoglu Bende 2 kez muayene ettiler ikisinde de çok basit 1 dakikalik islemdi doktora bağlı sanırım ve kasılmayin lütfen. İlkinde kahverengi lekelenme oldu koyu biraz ikinci ise kırmızıydi
ZehraTurkoglu beyah bugün aynı şekilde canımı çok acıtarak alttan muayene ettiler açılma yok kapalı dedi eve geri geldim ama hala acısı devam ediyor desem yeridir Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊
beyah ZehraTurkoglu Amin bu acılar da biticek canım inşallah mecbur çekmek zorundayız bebişler iyi olsunda 😊
ZehraTurkoglu Jeatimo ilk baştan direk canım yanınca ister istemez kastım kendimi farkındaydım söylediğim halde devam ettiği için dahada canım yandı yoksa evet kısa süreli birşey birazda doktordan kaynaklı onun rahatlatması daha iyi olabilirdi galiba
beyah Jeatimo Evet ben kendimi kastım büyğk ihtimalle zaten eminim yani bundan yinefe acıdı ama doğum zamanı hep bakıcaklar alışmam lazım
beyah ZehraTurkoglu bazen jel sürüyolarmış ama ben görmedim canım sürdüğünü baya elini soktu afedersin 😆 korktum bende ondan acı çektim korku kasıyo insanı
beyah Civcivimm35 Amin canım ya ne güzel demişsin artık kavuşmak için can atıyorum inan ama ilk olduğu için bide çok narin bi insanım normalde her korkumj bebeğim için aştım bunu mu yapamıcam diye kendime kızıyorum bazen dayanmam gerek 💜 Allah isteyen herkese nasip etsin