Kendimi bildim bileli bazı yiyecekler zaman zaman dokunuyor bana 2 gün öncede çok acı olmayan biber yedim felaket karın ağrısı yaptı ertesi sabah geçmişti akşam yemekten sonra yine başkaladı bugün sabahta bir şeyim yoktu ama şuan karnım ağrıyor araştırdığım kadarıyla gıda zehirlenmesi diyor ama başka hiçbir belirtimde yok 🤷🏼♀️ Yarın sabaha randevu aldım yarını beklemeyip şimdi acilemi gitsem