kubra3rkan Merhaba yarın tetenoz aşısı olacağım çok korkuyorum siz vurundunuz mu nasıl oldu çok acıdı mı? Kolunuzu kullanabildiniz mi kol ağrısı kaç hafta sürdü çok korkuyorumm lütfen yazın :(((
Acemianne__ kubra3rkan kuzum korkma tabi ilk dozda genelde ağrı oluyor ama 3 gün dayanılmayacak gibi değil kolunun üstüne yatmışsın tutulmuş gibi. Seni cok sıkıntılı ve zor bir hastalıktan koruyacak
Kubrakles kubra3rkan tetanoz aşımı oldum ne bir ağrı ne bir sızı hiçbirşey olmadı geldim eve birde temizlik yaptım bence kişiden kişiye değişiyor
Semra12344 kubra3rkan cnm bende hiç kol ağrısı falan olmadı herkesin bünyesi farklı inşallah sende de hiç ağrı olmaz
Nebyaa Dün oldum. Bi koluma sinovac bi koluma tetonoz yapıldı. Biri ağrimiyor ama diğer koluma agriyo hangisi tetenoz bilmiyorum ama agri büyük bi agri değil az bisey
Suzanne Canım ne anlattılar bilmiyorum da 2 günlük bir ağrısı var o da durduk yere değil üstüne yatınca falan korkulacak bir durum yok
kubra3rkan Ceren_01 birde banyo yapmayın gibi birşey var doğru mu acaba tetenoz olduktan sonra banyo yapmayın diyorlar
kubra3rkan Acemianne__ teşekkür ederim biraz olsun içimi ferahlattınız, ikinci dozda daha mı az ağrı oluyor
Seymaben kubra3rkan valla benim 5 gun boyunca vurulan kolum agrimisti kolum falan sismisti ama herkesde farkli etki gosterir kimi hic birsey hissetmez kimiside cok agrili gecirir benimki agrili gecmisti malesef😐yinede asi olduktan sonra biraz buz tutunki sisme vs falan olmasin😊
Loveis16 kubra3rkan Sen psikolojik olarak hissedersin zaten böyle düşünürsen. Bana da çok ağrıyor dediler vurulduğum gün temizlik falan yaptım hiç hissetmedim ertesi gün ağrın olacak dediler yine bir şey olmadı 😂
Seymaben kubra3rkan direk ciplak kola tutmayin tisortunuzun ustunden tutun soguk kompres yapin yani asi yerine su deymesin derler genelde ama faydasini gorursunuz eger agrili gecerse birde sislikle ugrasmayin 🌺
Dilekkkkkkk kubra3rkan benim ilk dozda acayip bi kol acısı oldu üstüne dahi yatamadım biontec oldum o kadar acımadı yani 🤭😅