Kızlar merhaaba herkese:) benım kan grubum negatif eşim pozitif. Bi kaç kere kontrole gittigim doktor 28. Haftada iğne olucagımı sölemişti. Ama bu hafta farklı bi doktora gittigimde gerek yok dogumdan sonra iğne vurulucak dedi ilk cocuk oldugu ıcın. Başına gelen yada bilgisi olan varmı acaba hangisi dogrudur bilemedim🤔