defnelobe Hanımlar merhaba.. Ben 32. hafta doğum raporu alıcam da kendi doktoruma randevu bulamadım. herhangi bi doktordan alabilir miyim bu raporu? yoksa illa devamlılığım olan doktormu olmalı ?