tazeannecik1 Deletedmom5545 İndirim iyi geldi bana da ama sürüşü falan nasıl bilmiyorum ya keşke kullanmış birisi denk gelse 🙃
Deletedmom5545 tazeannecik1 ben kendim 1 ay önce 1250 tlye aldım görüntü olarak biraz daha güzel gibi duruyor E bebek bazı ürünleri çok aşırı pahalı yapıyor Bence sipariş vermeden önce şehriniz de olan bebek mağazalarına da bakın derim
tazeannecik1 Deletedmom5545 Siz ne almıştınız ? Gerçi geçen haftadan bu yana bile çok fazla artmış fiyatlar diyorlar 🤭
Rabiasultann Bende bu modelden aldım 1000₺ ye henüz kullanmadık ama sürüşü filan baya hafif baby care markası