alcang Bizim durumlar çok karışık aslinda. Babasi yanımızda değil o gelince evimize geçiyoruz,olmadiginda anneannede kaliyoruz. Daha babasiyla bile çok baglanamadilar simdi bir de kardeş cikti. Çok ılımlı bir çocuk aslinda,kardesime süt iciricem,sallicam diyor ama gerçek olunca ne yapacak bilmiyorum. Psikolojisi etkilenir benden uzaklaşır diye korkuyorum en çok da.