Dün yine kan verdim bugün sonucları aldm sağlık ocağından Beta hcg 685 olmuş glukozm da biraz yuksek ckmış 🤷♀️ kadın doğum doktoruma gittim sonucları aldıktan sonra yarın hastanenin labartvarnda tekrar kan vercm snra sonuclara göre ne olcak bakalım. Ultrasynda hic bisey göremedik ama kese bile yoktu normalmi 4 5 haftalik kese olusmamasi