sivlimglsh Nasipse Salı günü sezaryen doğumum var merak ettiğim hamilelikte kullandığım tüm vitaminler (decavit ferrum efermag vs ) bunları kullanmaya devam edecek miyim? Yada doğum yapanlar herhangi vitamin kullanmaya devam ediyor mu?
iremss sivlimglsh doğum sonrası demri ilacı ve multivitamin kullanılıyo kabızlık sorunu varsa onun için duphalac gibi ilaçlar veriliyo başka bir şeye de ilk etapta ihtiyaç olmuyo ama zaman geçince kan tahlili verip ona göre takviye kullanabiliosnz
Dilaraksknclk sivlimglsh ferruma devam ediyoruz çünkü doğumdan sonra kandaki hbg diğeri çok düşüyor sonradan düzeliyor
muges44 Ben bir müddet kan ilacına devam ettim sadece oda tabii kan değerlerin düştüğü için. Kabızlık sorunu yapıyor haliyle normal doğumdu bide benim sonra bıraktım son kutuyu kullanmadım, kan yapacak şeyler tükettim. Başkada ilaç kullanmadım