Merve12345 ben owli marka aldım dikişlerin açıkta kalması gerekiyormuş diye ama 1 ayım dolmak üzere korse takamadım dikişler çok ağırdı 😞ilk günler hafif bir şekilde bağladım çünkü göbeğim olmuştu ve hareket ettikçe resmen sallanıyordu ve ağrı yapıyordu. Zamanla onuda bıraktım. Şimdi dikişlerim birazda iyileşsin tekrar takarım. Hep dikişlerim diyorum ama estetik dikiş yapıldı birazda bu korkutuyordu sanki korse biraz zorlarsa etim birbirinden ayrılacakmış gibi bir hisse kapılıyordum.