Susluanne Şuan 14+3 haftalık hamileyim ve çalışıyorum belli bir aydan sonra işten 1 saat erken çıkma gibi bişey varmış acaba bilgisi olan var mı
Byztrkravc Susluanne hamile olduğum andan beri 2 aaat erken çıkıyorum ben tekstil fabrikasında çalışıyorum
Busrakzlkc Susluanne 13 yada 16 haftadan sonra 9 saatten fazla çalıştıramıyorlar. Yani 8-5 çalışmıyorsanız mesai saatinizi daha geç bitiyorsa siz en fazla 9 saat çalışabilirsiniz.
Bsrahb Susluanne bu dediğinizi daha önce bende duydum yapan varmış hatta çalışma sosyal bakanlığını aradım böyle birşeyin olmadığını Doğumdan sonra süt izni olduğunu söylediler.İzin veren yerler il yerlerin insaniyetine bağlı galiba
Susluanne Byztrkravc bende perde fabrikasında çalışıyorum katile kontrolcü olarak 10 saat çalışıyoruz sürekli ayaktayım bunu bilmiyorum acaba sadece sizin çalıştığınız yerde olan bişey mi hamileler için
Busrakzlkc Susluanne bende oyleydim hamilelikte 8-5 e çevirdiler. Şef yada amirinize belirtin düzenleme yaparlar. Bende ima ettiğim gün 8-5 e çevrildim söylemezseniz yapmazlar
charlottececi Susluanne bunu size bildirmediler mi? Gunluk 7,5 saatten fazla çalışmanız yasak. Ben her gun 1 saat erken cikiyorum. 6. Haftamdan beri kullanıyorum :)
charlottececi Susluanne yasal suç; çalıştığınız yerin insan kaynaklarıyla görüşün. Gerekirse şikayet etme hakkınız bile var. Mesaiye kalmanızı talep edemezler gece vardiyasında çalıştıramazlar. Ağır is yaptiramazlar. Bulduğum ilk siteyi buraya ekliyorum. https://lansinoh.com.tr/calisan-hamile-kadinin-haklari/
hiaylin Susluanne bebeğin kese gözüktüğünde hamile olduğuna dair rapor veriyor doktor çalışma saati 7.30 saat oluyor 7.30 saatten fazla çalıştıramaz şirket sizi eğer şirket itiraz ederse sgk ya şikayet edebilirsiniz yasal hakkınız çünkü