Sybabyss Kızlar iyi bir yer olsun istiyorum. Yanımda annemi ve esimi alsın ve ultrosonu renklı versın cd versın iyi bi doktor olsun uzun uzun baksın. Onerınız nedır
aysnrsvs Sybabyss Barış Buke burda yorumlar da vardı bugün randevu aldim ben bakın yorumlarına İsterseniz
Pinarr35 Sybabyss yarin serkan güçlüye yaptiricam ama cenk gezeride tavsiye ederim benim ikiz oldugu icin biraz pahali geldi cenk gezer o yuzden gidemedim
Sybabyss Arya22 fıyat neydi canım içeri eş alıyormu cd verıyormu ve renklı ultrason fotografı verıyormu birde kac dk muayene edıyor
Arya22 Sybabyss Evet eşimle girdik canım 600 tl ücret cd fotoğraf veriyor. Benim yarım saate yakın sürdü
Pinarr35 Sybabyss ben bugun yaptirdim.normal.gebelik 600 lira a.mukemmel.bir.doktor herkese tavsiye ederim serkan beyi
Maviko Alsancakta ergun öziz var googledan yorumlarına bakabilirsiniz. 680di ben gittiğimde. Renkli fotoğraf veriyor. İçeri 2 kişi alıyor sanırım ben annemle gitmiştim aldı.her şeyine baktı böbrek damarlarına kadar gösterdi
gokcekutay Cenk Gezer, çok memnun kaldım, nakit 650 kart ile 750 idi, ama gelmeden önce sadece 1 kişi alabiliyoruz demişlerdi ben de eşimle gittim. Cd olarak değil telefonuna yüklediğin bir program üzerinden muaynede kaydettiği tüm fotoğrafları veriyor canım