Usenmezz99 Saadetgul tamm yalancı doğum sancıları son aylarda artık olması normal kuzum dopumun yaklaşıyor ama çok fayanamayacak kadar olursan yada lekelenme veya kanama olursa git ama beklemeden
Bebegim000 Yalancımı bilmem canım ama bizde 8. Aya girdik banada çok sancı giriyor bebeğim dönmüş ve kanalda o sebeple sancı çıktı nst de ve sürekli istirahat dedi doktorum, sizde bi baktırın bence içiniz rahat eder