Didemf ben 33 de olmuştum çatı muayenesi eski doktorum yapmıştı 17 mm düşmüş rahîm ağzı 1 parmak açıklık vardı sonra doktor değiştirdim bu gün kontrolde 37+5 im çatı muayenesi yapmadı hatta el bu kantar değil sonuçta yaparsam doğum tetiklenir dedi sancın olunca zaten gelince bakıcaklar sürekli çatına o yüzden diyip yapmadı hatta