1melisa Kızlar 18 haftalık hamileyim gögüs uçlarım zten yoktu bir tanesi tam oluşmaya başlamışken baktım ki iltihaplanmiş ve kötü kokuluydu bende teramsin krem sürdüm deneyen varmı emzirmiyorum daha sonuöta bende rahatlıkla sürdüm inşallah birşey olmaz 😅
Fnen 1melisa canım bir blogta göğüse uyaran vermek, yada krem sürmek erken doğumu tetikleyebilir diye bir yazı okumuştum ama bilemem 🤷🏻♀️ Doktoruna danış en iyisi
Ceren_01 1melisa bence doktoruna sor sen hiç elleme sütün gelmesini dogumu falan tetikler böyle okumuştum kaç yerde
Gamzeli2451 1melisa Ben lansinoh kullanıyorum göğüs ucu için ama ben 36 haftaligim bir ayım var doğuma yara olmaması için sizin kullandığınız antibiyotik bir krem bilmiyorum zararı olur mu sadece nemli tut nemlendirici kulkan vazalin kullan göğüs ucu kremleri kullan
1melisa Gamzeli2451 bende sipariş verdim ama daha haftam küçük o yüzden kullanamıycam sanırım doktora gidince soracagım bakalım
Gamzeli2451 1melisa Kullanabilirsin nemli tutucaksin sadece lansinoh zararı yok zaten bedenin büyüdükçe goguskerinde de acilma büyüme oluyor o yüzden nemli tut hem kaşınma da olmaz daha iyi olur senin için 🥰