Ersinaz bende 33 haftada erken doğum riski gecırdım hastaneye yattım cıger gelıstırıcı ıgne vurdular serum taktılar benımde rahım ağzım kısalmıştı doktor elıyle baktığında dedı çocuğun kafasına ellıyorumn dedı 3 hafta sonra suyum geldı acıl sezeryan oldum bebegımın kalbı durdu çalıştırdılar o yüzden 20 gün kuvezde yattı yanı kılosu felan ıyıdı ama öyle şeyler yaşayınca kuveze aldılar beynınde hasar kaldı mı dıye baktılar şükür bısey çıkmadı 33 derecede uyuttular bı süre şoku atlatana kadar suan ıyı şükür yanımda bugün aşı günümüz bıraz huysuz🥺❤️