esmerbomba Merhaba anneler 22+4 gunluk gebeyım bebeğim 530 gram 28 cm sizce nasıl iyimi aynı haftadaki hamıişler bebişiniz kaç kılo ☺️ (17 haftalıkken 200 gram 17 cmdı)
Busra2013 esmerbomba ben 22+6 da 540 gr 34 cm suan 28+0 28+6 da gıtcm ınsallah 1 kılo olmustur cok korkuom
Busra2013 esmerbomba yanı benım bebek zayıf dıe dusunuol besleyemıom dıe dusunuom ya 1 kılo degılse ya gerıdeyse fln cok korkuom
esmerbomba Busra2013 doktorunuz der zaten öyle bişi olmuş olsa 1 hafta geride der falan yınede Allah korusun aynı endişeleri bende tasıyorum ama haftasına gore uyumlu oldunu gorunce içim rahatlıyor kendinizi strese sokmayın boşa ☺️☺️
Busra2013 esmerbomba ysni normsl dio surekli ama burds benim haftamds daha fazla kiloya sahip olanlar oluo o yuzden besleyemiom die dusunuom
esmerbomba Busra2013 evett bakın mesela aynı hactafayız ama bebeğimin boyuna gore sizin bebeğinizin boyu daha uzun maşallah ☺️
Busra2013 esmerbomba ysni bebekler farkli oluo haklisisniz saglikli olsunds sag saglim alslim kucagimkzs Insallah