ikizlerin_annesi__ Kızlar bugün detaylı ultrasonda doktorum 1 hafta geriden geliyor dedi ama korkulacak birsey yok sadece adet başlangıcını 17 değilde 24 de alalım dedi ama aklıma takıldı benim gibi olan var mı acaba ? Sonradan düzelen neler yaptınız
Gizemmiis ikizlerin_annesi__ Benim bildiğim kadarıyla da bir haftayı çok sıkıntı görmüyor doktorlar,ferah tut içini diğer değerleri normalse bir sorun yoktur inşallah ❤️👏
Zeyzey97 ikizlerin_annesi__ merak etme canım 1 hafta onde gittigide oluyor 3 hafta ve sonrası sorun teskil ediyor korkulacak bisey yok için rahat olsun
Susamismom ikizlerin_annesi__ sonradan düzelmiyor keseyi gördüğümden beri 1 hafta geriden geliyor geç döllenme oldugu için böyle yani biz adetin 14. Günü değil 21. Günü yumurtlamışız 14. Gün sadece bir ortalama
ikizlerin_annesi__ Gizemmiis ayyy inşallah canım çok şükür bir risk çıkmadı sadece 1 hafya geriden dedi ama geç döllenme demişti demek o yüzden
ikizlerin_annesi__ Zeyzey97 ayyy inşallah canım çok şükür bir risk çıkmadı sadece 1 hafya geriden dedi ama geç döllenme demişti demek o yüzden çok teşekkür ederim
ikizlerin_annesi__ Susamismom ayyy inşallah canım çok şükür bir risk çıkmadı sadece 1 hafya geriden dedi ama geç döllenme demişti demek o yüzden oldu ama doktor korkulacak birsey yok dedi sizde sıkıntı yapmayın
ikizlerin_annesi__ ikizlerin_annesi__ yok canım yani 4 gün geriden geliyor ama doktor geç döllenmeden kaynaklanıyor olabilir dedi yani bu sadece doğum günü nü etkiler bebekte sıkıntı olmaz dedi korkma
Papiiii ikizlerin_annesi__ bendede 5 gun geriden geliyordu son ultrasonda su an ne der bilmiyorm 11 haftaligim 1 hafta sonra doktora gidicem.Ama 7+3ken 5 gun geriden geliyodu doktor sorun yok dedii
ilkkalpatisi Papiiii sizinki geç döllenme olabilir erken haftalarda başladıysa. Sonradan olması biraz endişelendiriyor beni.