Glcnlna Acile gittiniz mi Allah korusun. Bende suan 11+0 (12 haftamdayım) supurge yaptim az önce. Egildim yatagin altini supurdum. Cok yoruldum, dinleniyorum şuan. İkizlere hamileyim bende (ikinci gebelik) dun aksam da sanci, kramp girdi ama kana olmadigi surece endiselenmiyorum dogru mu ki?