ruru ben yaptırmadım dr yoğundu onda yaptıralım dedi bende pek düşünmediğimi söyledim annemde şeker aleti vardı açken baktım 58 tokken baktım 90 100 110 arası çıktı dedim dr tamam dedi yine tkaip et dedi tekrardan gittiğimdede detaylı anlattım suyun normal bebek normal dedi ben aç yada tok bir şekerine bakayım dedi tahlil aldı sonuca aradım herşey normal dedi şimdi de 32 hafta oluyorum bi sıkıntı yok aşırı şekerli yediriyor zaten birde su fazla bebek çok iri oluyo ya glikoz şurubu içip gezmiyorum nihayetinde o yüzden sıcak bakmadım