RaYaRY İlk gittiğim de kese var dendi bu hafta muayneye gidicem inşallah bebekte vardır sizde durumlar nasıl
Yanne RaYaRY canım ben geçen hafta gördüm çok şükür. Sende görürsün baya büyümüş olacak çünkü içini ferah tut sağlıkla gelsinler
Seda5885 8haftada buyumuş mu oluyorlar ben en son kese ve kalp atısını duyunca gıttım 5+3 te doktorum artık kalp atısını duyduk ayda bır gel dedı şuan karnımdakını çok özlüyor ve merak edıyorum 🥰
RaYaRY Seda5885 ne kadar şanslısın canim 5 haftalıkken keseyi bebeği ve kalp atışını duymussun ben sadece keseyi gördüm maalesef 😞