Halimes Canım bana şey dedi benim hem plesentamda 3 damar olması lazımken 2 damar var o biraz beslenmesinde güçlük yaptırıyor hemde rahim kan akısımda biraz direnç var kan akısım böyle devam ederse yani direnç artmazsa ve kilo alması devam ederse 30lara kadar bekleriz dedi benimde en son 23+4 te gittiğimde 350 grdı kilosu yarın tekrar kontrolüm var genelde haftalık yada 2 haftada bir kontrole cağırıp bakıyor bebeğim daha iyi beslensin diye ve o direnç için ekstradan bebek asprini başladı omega vitamini kullanıyorum kan ilacım var ve kalsiyum verdi bana kalsiyumda kilo yapmasında etkiliymiş sanırım kullanıyorum bakalım bu hafta kilo aldı mı geceleri muzlu nesquikli süt içiyorum içinede cicibebe atıyorum evet sağlıksız ama bizim bebeklerimiz baya kücük mecbur her yolu deniyoruz bir tane maden suyu içmeye calısıyorum gece her uyandığımda bir bardak su mutlaka içmeye calısıyorum ve dünde seye başladım havuc portakal birtanede limonu sıktım günlük bir bardak onu içmeye başladım şifa olur inşaAllah