hayall- Keseyide kalp atışınida duydum ama bugun yine akinti oldu sari kahve seklinde neden oluyor acaba
Babazazade hayall- benden de kan geliyor. Sebep doktor da bulamıyor aslında. Hamilelikdə kan gelme normal mi? İki defa oldu,düşük de yok
Ikigozumuncicegiii Babazazade gorumcemde senin anlattığım gibi oldu sbebsiz kanaması devam ediyordu bugün smear verdi belki rahim ile ilgili bı hastalıktan dir diye
Ikigozumuncicegiii m060918 8. Gün idrarda negatif 9 ve 11. Günler kan da pozitif i gördüm 8 den erken verme sende moralin bozulmasın Bide egilip kalkma da yapma bana keseye kadar eğilip kalkma dedi Dr
Ikigozumuncicegiii m060918 Evet ve dondurulmustu Ama eğilip kalkma niye diyorum Dr beni pozitif olmama rağmen uyardı seninki de inşallah tutmuşsa koyverip Allah korusun düşürme
m060918 Ikigozumuncicegiii doğru canım valla eğilmiyorum uzanmıyorum biyerlere ama şöyle yavaş yavaş yemek falan yapıyorum koltukta oturuyorum hep yatmıyorum