marbling10 Arkadaşlar doktor ciğer geliştirici yazdı gitti. Eczaneden aldık ama nerede vurduracağız bunu? Normal acil mi yapıyor? Kadın doğum acil mi? İki dozu da 1 günde mi vuruyorlar farklı günlerde mi?
ebrucevik18 marbling10 ben sağlık ocağında yaptırdım ilk dozu sorunsuz yaptılar ikinci dozu da normal acilde yaptırdım yine kimse bi sorun çıkarmadı benim 4 ampul vardı ikisi ilk gün ikisi de ertesi gün yapıldı haftam biraz ileri olduğu için olabilir doktoruna ulaşma şansın varsa ona sor en doğru bilgiyi o verir
Papatya-Kokusu marbling10 12 saat arayla kalçamdan olmustum ben yani 12 saatti sanırım 2 sene geçti üstünden 😊
marbling10 Hlmkrsln Papatya-Kokusu Kadın doğum acile gittim yetişkin acile git dediler. Orada da nasıl vurulacak dozu bilmiyoruz kadın doğum acile gidin dediler. Tekrar gerş gittim orada da zorla ilgilendiler. En son doktor sezaryene giderken, hemşireye sen ilgilen dedi o da vurdu iki dozu aynı anda Vurdular
Hlmkrsln marbling10 onu bilmiyrm canim doktor özellikle ertesi gün vurul dedi ben gündüz saglik ocağı acikti hemsirem vurdu ama acile gidiyorum genelde kadın doğum açılın bunu yapmaması cok ama cok saçma
Papatya-Kokusu marbling10 iki doz peşpeşe vuruluyormuymus ağır gelmesin bilemiyorum da bende tek tek vurulmustu
marbling10 Hlmkrsln enjeksiyon yapmıyoruz dediler🤷 neyse halloldu çok şükür ☺️ teşekkür ederim bilgilendirme için