Tugbakocakkk Merhaba kızlar bi sorum olucak size ben şimdi 3. Çocuguma hamileyim 2 si normal doğum oldu bu dogumumda tüplerimi baglatmak istiyorum ama normal dogumda oluyor mu bu işlem bi bilginiz var mı ? 🥰🌷🌸
Usenmezz99 Tugbakocakkk bemde istiyordum ama olmuyomuş en iyisi spiral taktır gitsin bende öyle yapıcam
Busrakzlkc Tugbakocakkk normal doğumdan sonra ameliyathaneye indiriyoralr yarım saat 45 dk lık bi işlem sezeryandan çok daha küçük bi kesiyle yapıyolar aynı gün taburcu olabiliyosunuz
Usenmezz99 Tugbakocakkk ona da milyonda bir diyorlar ama siz tercih etmezseniz de mecbur ya iğne yada sezeryande bağlatma😓valla benim gözüm sezeryani yemiyo