Bir öneri olarak sunuyorum. Zamanı geldiğinde yani 10. Haftanızdan sonra Fatan DNA dedikler fakat en kapsamlısı olandan kesinlikle yaptırın. Bebekte olabilecek bütün hastalıklar vs hepsını barındırıyor. Ben eorufins firmasının kini yaptırdım çok şükür temiz çıktı ve cinsiyeti de erkenden öğrendik. Çok büyük rahatlık tarama testlerinin gereksiz gerginliğine de mahal vermemiş oluyorsunuz. Tabi yine siz bilirsiniz.