Merveysn34 yok ben hep hissettim tekmelerini çok şükür heryerden vuruyo ama bebesi kaburgamin altinda hissettigim oluyo otururken batiyo mesela bende hemen dogruluyorum rahatliyorum sonrasında bide kasiklarimda cok baski hissediyorum ayağa kalkarken yada yürürken karnimin alt tarafini tutuyorum sizliyo gibi bisy oluyo suan mesela belimde regl ağrısı gibi ağrı var az bişey yarın kontrolüm var diye endişe etmiyorum ama gidince hepsini soracam doktora😊