İki defa kürtaj oldum ikiside üniversite hastanesinde güvendiğim bir doktor tarafından yapıldı. Hatta iki kürtaj aram 6 aydı. O yüzden doktora üst üste iki kürtaj yapmak istemiyorum rahime zararı olur diye ilaç istiyorum dedim. İlacı verdi fakat eğer tam düşme gerçekleşmez ise yeniden kürtaja girebilirsin iki iki stres yaşamanı istemem dedi. İlacı aldım eve geldim beni bir korku saldı hemen aradım dokorumu sabahına kürtaja girdim. Sağolsun kendisi alması gerekeni aldı çok fazla kazıma işlemi yapmadığı için rahimde çok fazla işleme maruz kalmamış oldu. Yani burada doktor tercihiniz çok önemli.